sobota, 2 kwietnia 2016

A kto to ma dzisiaj urodzinki, no kto :)?

Otworzyłam dzisiaj oczy i zobaczyłam na niebie bajeczny, wiosenny błękit.
Zupełnie jak tych kilka lat temu.
Witaliśmy Cię na świecie Córeczko z ogromną radością, ale i z mnóstwem wątpliwości czy obaw.

A dziś kończysz już 7 lat.

Tak wiele przeszłaś do tej pory.
Z tyloma problemami przyszło Ci się do teraz zmierzyć, a pewnie jeszcze niejedna górka przed Tobą.

Życzymy Ci nasza Zosieńko jak najwięcej beztroski, radości i powodów do uśmiechu.
Zdrówka, zdrówka, zdrówka!
I abyś pewnego dnia mogła zachwycić się otaczającym światem i drugim człowiekiem, bez stresu i lęku.

Pamiętaj kochana Zoszko, że zawsze jesteśmy z Tobą.

Kochamy Cię mocno, mocno!
Mama, Tata i Francik





8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego księżniczko. Rośnij na uciechę rodzicom. I miej cierpliwość do brata. P.S. Mam nadzieję, że kartka doszła na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też mam dziś urodzinki i życzę Tobie Zoszko dużo, dużo szczęścia, wielkiej wiary w miłość i dobroć,zdrowia i by górki o których pisze mama - nawet jeśli niełatwe - dały się pokonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie i my przesyłamy, choć z poślizgiem, urodzinowe serdeczności :)

      Usuń
  3. popłakałam się...dużo zdrowia i Miłości dla Kochanej Zosi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za życzenia, karteczki, kwiatuszki! Wszystko zostało przekazane solenizantce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoszka ale urosłaś..- strasznie szybko mija ten czas- zmieniasz się Panienko :-) Wszystkiego co daje radość i szczęście dla Ciebie Zosiu, jak również wszystkiego tego czego pragniesz dla Siebie i Rodzina dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. O Mamo! Ale ze mnie gapa!
    Wszystkiego najlepszego, Zosieńko! Tak przegapiłam, że aż wstyd!
    Bądź taka piękna, jak jesteś, nie poddawaj się, Dziewczynko i niech otaczają Cię dobrzy ludzie!
    Ściskam Was mocno! A Zosię zwłaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń