czwartek, 1 sierpnia 2013

Komu w drogę, temu (rano) czas.

Nosidełko ergonomiczne dla Frania jest, spacerówka dla Zosi też.
Torba spakowana. Zestawy do przewijania dwóch bąbli, jedzenie i picie Zosi, ubranka na "w razie czego" dla obojga.
Wszystko wydaje się dopięte na ostatniu guzik.
Od dzisiaj każdy wyjazd będzie jak po sznurku: karmienie Frania, śniadanie Zosi, ubranie dzieciaków i dopilnowanie, żebym sama w kapciach nie pojechała J
Jestem nastawiona bojowo. Mam nadzieję, że damy radę razem.

Trzymajcie za nas kciuki, prosiiiiimy!

12 komentarzy:

  1. POWODZENIA dasz radę, czasami może czegoś zapomnisz ;-), ale dasz radę jak matce polce przystało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym dniu zostały w domu ubranka na zmianę. Na szczęście dzieci zlitowały się nad swą matką i nie było takiej potrzeby :)

      Usuń
  2. Oczywiście, że trzymamy jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dacie radę. Jestem tego pewna! Franuś mały, prędko dostosuje się do waszego rytmu. W OWI widywałam przez ten rok dwie mamy, którym pięknie rosły brzuszki. Woziły pociechy na zajęcia. Urodziły, a za chwilę znowu je widziałam: z pociechami na zajęcia i z maluszkami w nosidełkach. Świetnie zorganizowane, działały bezbłędnie. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie poradziliście? Strasznie jestem ciekawa, bo sama zastanawiam się jak zorganizować chociażby spacer z dwoma wózkami ;). Jakie nosidełko kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie całkiem sprawnie, a nosidełko zdecydowanie ułatwia życie :) Z każdym wyjazdem wszystko jest coraz lepiej zgrane. Nosidełko to Marsupi+ : http://www.zielonamama.pl/pol_m_Nosidla-ergonomiczne_Nosidla-Marsupi-Plus-154.html Udało mi się kupić używane na Allegro.

      Usuń
  5. Trzymamy, trzymamy!!!! Mocno trzymamy!!!!!
    Kasia i Tomcio

    OdpowiedzUsuń